In Batavialand zijn ruim 36 medewerkers, 20 deelnemers in werkervaringstrajecten en ruim 260 vrijwilligers actief. Zonder onze vrijwilligers zouden wij onze bezoekers niet de unieke ervaring kunnen bieden zoals we dat nu doen; we zijn de vrijwilligers dan ook zeer erkentelijk.
Het management team wordt gevormd door de directeur/bestuurder, de manager Financiën & Control, ICT & Facilitair, het afdelingshoofd van Kennis & Collecties en het afdelingshoofd van Publiek & Presentaties.
Directeur/Bestuurder: Astrid Hertog
Manager Financiën & Control, ICT & Facilitair: Berry van den Hoorn
Hoofd Kennis & Collecties: Willy van der Most
Hoofd Publiek & Presentaties: Annemarie Pothaar
U kunt contact opnemen via secretariaat@batavialand.nl
Dorien Fröling
Joop Hooghiemstra
Ineke Mastenbroek
Menno Smits
Reglement Raad van Toezicht Batavialand.
Jaarverslag 2017
Jaarverslag 2018
Mededeling intrekken jaarverslag 2018
Herziene jaarrekening 2018
Jaarverslag 2019
Jaarverslag 2020
Jaarverslag 2021
Jaarverslag 2022